Spēļu noteikumi

Hippo Parādīt vēl

Hippo

Spēlētājam ir jāatbrīvojas no saviem peldriņķiem, stratēģiski izvietojot tos Hippo kunga peldbaseinā. Peldēšanas joslas ir sanumurētas no 1 līdz 12. Peldjosla, kurā Hippo kungs uzturas ir ar numuru 7.

Kawaii Parādīt vēl

Kawaii

Savākt pēc iespējas vairāk savas mīļākās formas un/vai garšas saldējumus. Ķirši Tev palīdzēs iegūt papildus punktus, bet uzmanies! Uzduroties spēļu kartiņai ar slēgtu veikalu, Tavi punkti izkusīs kā saldējums saulē. Spēlētājs, kurš pēc 3 izspēlētām kārtām ir ieguvis visvairāk punktus-uzvar!

Winston Parādīt vēl

Winston

Savākt visvairāk punktus, veidojot un vācot garāko suni.

Dealmaker Parādīt vēl

Dealmaker

Iegūt pēc iespējas vairāk punktus līdz spēles beigām.

Kariba Parādīt vēl

Kariba

Āfrikā ir karsti un ūdens ir maz. Dzīvnieki vēlas atrast ūdenstilpni, kur atceldzēties. Protams, jebkurš vēlas būt pirmais, lai padzertos un tā zīlonis aizbaida degunradzi un degunradzis aizbaida peli. Bet kā mēs visi zinam zīloņi baidas no pelēm.Tāpēc mazā pele aizbaida zīloni.

Forest Parādīt vēl

Forest

Savākt pēc iespējas vairāk kartiņu. Jūs varat savākt kartiņas, ja pirmais pamanāt septiņas mazās radības, kuras ir paslēpušās kartiņās uz galda. Uz kartiņām ir četru tipi radības: pūce, rūķis, varde un feja. Katrā kartiņā var būt paslēpusies viena līdz četras radības. Pārējie lielākie tēli ir kartiņas dekoratīvais elements.

Bandido Parādīt vēl

Bandido

Bandido atkal cenšas izmukt. Spēles gaitā spēlētājiem jānovieto tuneļu kartiņas tā, lai visi tuneļi būtu bloķēti un Bandido nevarētu izlauzties no cietuma.

Go Town Parādīt vēl

Go Town

Katrs spēlētājs būvē savu torni. Katrs stāvs tiek veidots no divām stāva kārtīm, kas novietotas viena otrai blakus. Pirmais spēlētājs, kas uzceļ 5 stāvus, uzvar spēli.